Вчені створили роботів, які лікують ракові пухлини

Вчені з Каліфорнійського технологічного інституту створили “роботизовані” системи, які здатні переміщуватися всередині людського тіла з допомогою зовнішнього керування.

Мікророботи можуть доставляти ліки або проводити хірургічні втручання там, де лікарі не мають доступу, пише ScienceRobotic, передає НАРОДНА ПРАВДА.

Нова розробка вчених з Калтеха дозволяє на крок наблизитися до мрії про нанороботи, що зможуть лікувати хвороби зсередини, включаючи онкозахворювання.

Розробка є мікроскопічними сферами з металевого магнію, які покриті тонкими шарами золота і парілену.

Вчені створили роботів, які лікують ракові пухлини

Парілен – це полімер, який є стійким до перетравлення людським організмом.

Шари залишають круглу частину сфери відкритою (як ілюмінатор). Відкрита частина магнію реагує з рідинами в травному тракті, утворюючи невеликі пухирці. Потік бульбашок діє як струмінь і просуває сферу вперед, поки вона не зіштовхується з сусідньої тканиною.

Самі по собі магнієві сферичні мікророботи, які здатні масштабуватися, не є особливо корисними. Тому дослідники внесли деякі зміни. Вони додали шар ліків між індивідуальною мікросферою та шаром парілену.

Потім для захисту мікророботів від агресивного середовища шлунку їх огорнули мікрокапсулами з парафіну. На цьому етапі сфери здатні переносити ліки, але все ще не мають здатність доставляти їх у потрібне місце.

Для цього дослідники використовували фотоакустичну комп’ютерну томографію – метод, який залучає імпульси інфрачервоного лазерного світла для аналізу внутрішнього середовища організму.

Ці два нововведення дозволили вченим контролювати рух мікросфер по організму і стежити за ними в режимі реального часу.

Нагадаємо, японські вчені відкрили перспективність кави в лікуванні раку — напій здатний сповільнювати зростання деяких видів ракових клітин.

Раніше ми розповідали про перші симптоми раку. Важливо бути уважними до свого організму — звертати увагу на ті сигнали, які він посилає.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.