Телеканал NewsOne порівняв Нацраду з більшовиками і заявив про тиск

Телеканал NewsOne, який належить соратнику Віктора Медведчука Тарасу Козаку, заявив про тиск з боку Національної ради з телебачення і радіомовлення, яка призначила позапланову перевірку медіа-ресурсу.

На NewsOne вважають, що звинувачення з боку Нацради надумані і тому просять допомоги у міжнародного співтовариства.

«Дії Нацради – тиск на незалежне ЗМІ. Ми переконані, що за вказаних умов дотримання і захист прав телеканалу можливі тільки під пильною увагою суспільства і міжнародного співтовариства. Як телеканал, який завжди подає правдиву інформацію, в тому числі критикує представників влади та інформує глядачів про політичну позицію різних політичних сил і рухів, NewsOne регулярно піддається тиску з боку органів влади за допомогою проведення позапланових перевірок і винесення попереджень», – йдеться у зверненні.

На телеканалі зазначили, що використовуючи інформаційний шум, члени Нацради безпідставно призначили позапланову перевірку, нехтуючи положеннями ст. 15 Конституції України, де йдеться про те, що «цензура заборонена».

«Скориставшись ситуацією, Нацрада хоче використати її для розширення власних повноважень, авторитарно заявляючи, що «Нацраді потрібно надати право на застосування каральних заходів без проведення перевірок» та «Нацраді заважають у роботі встановлені законом процедури перевірки і притягнення до відповідальності». Протягом тривалого часу орган, який покликаний захищати права журналістів, займається цензурою і залякуванням, про що його представники прямо заявили на засіданні: «Занадто багато демократії зараз».

Тому поки світова спільнота працює в Україні і у всьому світі над утвердженням свободи і демократії, допомагаючи подолати перешкоди і виклики, які стоять перед вільним демократичним світом зараз, Нацрада пішов по шляху своїх духовних наставників – більшовиків: нещадний терор проти тих, кого регулятор назве «ворогом народу». А «ворог народу» в їхній уяві – кожен, хто має іншу думку», – додали на телеканалі.

Нагадаємо, 7 липня на російському пропагандистському телеканалі «Россия 24» анонсували на 12 липня телеміст з NewsOne. У зв’язку з цим секретар РНБО Олександр Данилюк назвав проведення телемосту неприпустимим. Потім президент Володимир Зеленський висловився проти цієї ініціативи, після чого телеміст був скасований.

Добавить комментарий